Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Saturday, October 24, 2009

aku dah nak posting 4

assalamualaikum dan salam sejahtera....

xlme lgi aku nk posting tbe2 ipis ni mcm transform plak (bg aku la, kalo bukan bg orang lain xpe la) ...honestly aku terasa serunuk plak 2 3 minggu ni kat IPIS.. mcm2 benda happening yg jadi.. aku xtau la ape yg kena ngan bdak2 ni tp rsenya sejak 3 minggu lps bleh kata x abes2 program... yg bestnya byk plak program sukan.. haha...

congrats to exco sukan helmy yg cuba mbawa kelainan dlm penganjuran sukan thn ni.. byk benor liga.. tp aku salute kat senior2 yg respek n rileks n x lokek utk join n tolong menjayakan program yg dianjur.. tp aku sdikit terkilan sbb xbrp nk nmpk bdak batch aku.. maybe sbb dah nk kuar kot.. x sabor2 bebenor...

then aku mmg salute kat barisan JPP thn ni yg dpt anjur karnival raudhoh JPP tu.. xtau la klasmate aku yg sama nama tu ada ke x.. haha.. tgh studi kot bsama rakan2.. aku ye la x studi.. haha.. pada aku ni dh tunjukkan kematangan jpp dalam penganjuran program yg sentiasa mencuba kelainan dan pembaharuan..tp sayang aku xleh lama td coz ada training paintball...

tp bgi aku skrg x perlu rsenya nk wajib2kan semua dtg.. just welcome je spe2 nk dtg..xyah nk paksa.. sbb aku rse kalo 50% dr bdak ipis yg trun pn dah ckp la kan.. mcm kat Uni pun kalo satu2 program rsenya xsmpi 80% dr jmlh stdnt dia yg trun.. ape yg penting bagaimana kita nk menarik crowd utk dtg..so pedulikan senior2 yg wat2 liat nk trun tu.. mereka dah nak keluar dah.. target je yg baru...

papepun saban tahun ada peningkatan kpd JPP.. tapi jgn yg baru dikejar tp yg lme ditinggal.. paling meninggal parut kat aku bila kem kepimpinan kolej kediaman stakat versi 1 jer.. xpe la.. aku ttp berpuas hati sbb lps tu byk plak kem kepimpinan yg timbul.. hehe...

sekian je la.. next week dah exam tp aku still join team majah utk kjhnn bola tmpr tttp IPIS.. layan saja lah..

wassalam..

3 respon baek punya:

cyba_qema said...

btul..
thniah to jpp..
juz pmpuan pny game kureng..
n terasa senior yg minat sukan ni dilupakan..
so kurang merasai pape..
join game ckgu2 jela pasni..

Mustakim Ahmad said...

emm.. ada unsur2 kroni di situ..xpe2.. lps ni join ckgu2 plak.. lgi meriah..

cyba_qema said...

hope so..cme masalah gak ckit coz kt skolah rmi ckgu laki je yg aktif..pening gak tu..join dorg??kne kempen lebih la nmpakny..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...