Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Tuesday, October 27, 2009

amarah hari ni membuak pulak

assalamualaikum dan salam sejahtera..

hari ni aku xtau la ape yg x kena ngan aku.. pgi2 buta lgi dah semcm jer.. bgn awl2 nak studi last2 ttdo dgn buku2.. menonong je g dwn.. dlm dewan plak tensen aku ngan kipas angin besar tu.. brapa kali ntah kertas aku terbang diterbang kipas tu...sabar lagi..time nak jwb exam tangan aku mcm crammed je nak tulis.. tulis jgak.. layan kan jer la.. dah la jwpn ntah pape..

tghri je aku dah ponteng talk kat kl.. pttnya aku attend tp malas..mslh terkmpl la tu.. kang g office ada la kena ayat2 pedas..last2 aku layan je muvie..dkt kol 3 cmtu aku g post office plak..nak renew road tax.. tggu pnya lama.. faham2 je la post office malaysia ni.. smpi je no aku.. g kat kaunter slumber je ckp dah xmau la dah cover utk motor lebey 10 thn.. kena amik allianze.. xmau aku..lps tu trus je ckp xleh proceed sbb kuoata dah penuh..

pastu aku ingt nk balik dah.. last2 pkir baik try kat mne2 office insurans.. ada 2 3 kat fasa 1.. trus aku msuk sahlal agency..nasib ok.. trus wat insurans motor.. pastu trus renew road tax..

tapi sepanjang2 hari aku..mcm2 je xkena..kes yang xpernah sudah2..aku x tau la brapa lama aku bleh bertahan..salah aku ke??..kenapa aku rasa aku ttp betul..entah.. aku dah cuba mengalah tp mcm ape ntah..aku pun x reti la nk ckp..

last2 ptg td nak men vball aku dah x tentu..xsmgt lgsg..last2 kalah..penat n tensen..sori la.. aku x salam pun ngan korang td..tp aku mmg bengang sbb hari aku rasa nk sepak je sape2..

sekian..

5 respon baek punya:

FarhahNur said...

Salam.
Bro.
Aku jugak tak gheti nak menulis harini.
Mungkin penangan tulis banyak satu sem skali je kot.
aih.

Mustakim Ahmad said...

wsalam..
paah..
tu yg kena adjust balik u.. sem dpn kena praktis menulis sekurang2nya semggu skali..
betul x??

cyba_qema said...

alaa..len kali bw je lptop n printer g exam..kan sonang..eh,ngah exam kan skrg..nak anta lptop tak?good luck ea..

emm,penat dh pjuk sruh g talk tu..abis energy dh transfer..malas jugak ea..biase ni mls2..pasni nk guna kuasa arale n obotoman pulak..

Mustakim Ahmad said...

nanti bila i jdi menteri pendidikan semua peperiksaan jwb ngan laptop.. xyah tulis2 dah.. buang masa jer...

kuasa arale n obotoman tu kuat ke? kalo x kuat xyah la buang masa dan waktu..

cyba_qema said...

cmtu tak mo la wt pape..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...