Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Wednesday, October 21, 2009

kelahiran anak saudara ke 5

semalam 20.10.2009...dapat msg dari abg aku..

"Alhamdulillah.. semua selamat.. saya dapat baby girl.."

hehe.. maka lahirlah orang penang pertama dalam family aku.. abg dia ahmad hulaif orang selangor.. haha..

12 respon baek punya:

F. Hanim M. said...

tahniah2!

mus@akim said...

trimas ya hanim..

cyba_qema said...

tahniah to abg ji n kak sopi n ahmad hulaif gak..wat pak tam dia stakat bangga ngn pertambahan anak sedara baik takyah la..

shyna said...

haha..bila anak sendri?

mus@akim said...

qema, smuanya terserah padamu.. haha..

usna, insyaAllah. .. doa2kan la ea..

cyba_qema said...

padaku??..perlukah?haruskah?

F. Hanim M. said...

terserah kat ko la mus...hahahaha

mus@akim said...

haha.. td abg aku tnya ada cdgn x utk nama anak nyer itu.. aku bg ulfah.. mnurut sorg sahabat sama maksudnya dgn nama abg dia ahmad hulaif.. mufradnya alif.. yg bermaksud lembut, jinak dan yg sme waktu dgnnya..

shyna said...

Ulfah maisara
Ulfah najiha
Aisya Ulfah
Aleya Ulfah

berbelit tak...selagi tak berbelit slagi tue aku bg..

cyba_qema said...

kan anem kan..aku lak yang kene..ngeri dgr..hahahaahha

ulfah humaira..
eh, tbe2 tertulis..tibe2 je dtg nme ni..

ainko said...

congrate ye..hu,xde idea name la..

mus@akim said...

trima ksih kpd cdgn nama.. tggu je kptsn dr abg aku..

sme2 anne..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...