Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Monday, May 18, 2009

ko pikir ko cukup mulia!!!!

benci aku dengan orang begini...
ko fikir ko sudah ckp mulia..
aku tak peduli mana keturunanmu...
sbb kamu tak berfikir mcm keturunanmu..

ko fikir kamu ape???
aku mahu saja menghambur..
apa kamu ingat dunia ini bapak kamu yg punya...
ikut suka hati ko jer nk watpe..

ko fikir aku suka begini...
aku xkisah ko nak wat ape...
peduli ape aku..
tapi bila ko dah menyusahkan aku..
aku pening sebab ko..
jadi ko sudah menjadi hantu..
hantu yang bermaharajalela..
pergi kamu dalam dunia kamu..
peduli ape aku...

p/s..busann...begini cara melepas marah dlm blog..akhirnya diri sendiri yang sakit hati n kepala

p/s...xda kaitan ngan yg idup ngan yg mati ea...entry ini utk sesorang yg tibe muncul dlm idup aku masa aku tgh menjalankan kerja sampingan aku...hehehe..

2 respon baek punya:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...