Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Friday, February 6, 2009

negeriku yang tercinta

sejak dua menjak ni aku mcm tensen plak duk bce paper..ape taknya negeri aku dah berapa hari jadi front page...aku mcm terkejut jugak bila tgk tiba2 jer najib sampai bleh plak nak amik alih k'jaan negeri perak ni...apa kaitan najib ngan perak plak ni...hampes betul la..bwk2 la bertaubat najib oiii...

kdg2 tambah lagi tensen bila ada mmbr mcm menyakat "apa dah jadi ni mus??"...aku sengih jer..sbb aku tau aku mmg xleh buat pape..yg penting aku just bleh doa jer yang negeri aku ni akan kembali aman dan kembali ketangan YAB Nizar...

bila aku bce2 balik rasa mcm komplot ni mmg dirancang dgn baik skali.bermula dgn YB Bota yang masuk PKR tibe2 jer...then najib amik alih UMNO Perak dari Tajol Rosli....lps tu tibe2 jer YB Behrang n Changkat Jering hilang..alih2 dah letak jawatan...lps tu jadi calon bebas n sokong UMNO plak..mmg teliti betul..yg peliknya YB Bota tu bleh plak balik ke UMNO....mmg haru biru la...ni la kalo orang yang tak pernah kalah....

rasanya stakat ni byk bergantung kepada keputusan sultan.harap sultan perak dapat menunjukkan satu tauladan yang terpuji...rakyat perak especially me sgt berharap sultan agar dapat membuat keputusan yang betul2 dapat memberi manfaat kepada selurh rakyat jelata...

pesanan kepada rakan2..jgn baca paper jer...sbb putar belit alam tu byk sgt..

1 respon baek punya:

Alice In Wonderland said...

musss.....huhu....i nk keamanan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...