Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Tuesday, November 10, 2009

pedih...

salam..

pedih juga hari ni nak menerima kenyataan..

tapi nak buat cmne..

dah memang tu..

akibat dari perbuatan culas dan malas..

maka belajarlah..

9 respon baek punya:

dark_eky said...

hehehe..
kalo dh insaf Xper..
asgmt kissm tue wat la awal2..
nnt leh aku sedut idea..
wakaka..
^_^

cyba_qema said...

To my dear..
Perjalanan masih jauh..
Mari trus berjalan dan berlari bersama-sama hingga ke akhirnya..

mus@akim said...

eky, cuba wat kali terakhir ni aku nk sedut plak dr ko.. haha

qema, yeah.. mari.. thanks.

ainko said...

go go go power rangerss..kamu bertuah sbb kamu punya peluang cerah utk jd org atasan(aku rs la..)

F. Hanim M. said...

aihhh..
dh lepas pun..

mus@akim said...

ainko,
Ko bgitu optimis spy aku ke atas yer.. InsyaAllah..
Hanim,
Biarkan ia berlalu di bwk angin.. Haha

dzulhakim said...

yeah. aku setuju yg part ko komen blk kat eky tu. hahaha

shyna said...

nape gaya eky berbangga sgt tue..
hurmm..
xpe2 buktikan...
aku sedang memendam sesuatu...

mus@akim said...

akem, hahaha..
usna, ko memendam prasaan kat eky yer.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...