Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Sunday, February 22, 2009

minggu yang memenatkan

Seperti yg kujanji...
Tajuk blog aku kat hakim...

hehehehe...


dari jumaat sampai ahad...
aku x berhenti main jer..
main badminton...masuk tournamnet futsal...
kuar ke sana ke sini...

dgn asgmt yg menimbun...
dgn kertas projek yang x setel lagi..
dgn ISL yang tak putus2...
dgn projek2 yg br nk gerak...
mcm nak gila jer ni..

tapi bila aku pikir2...
aku tringat apa yg abg safa ckp...
"kita xleh ckp yg kita xda masa"
"setiap orang ada 24 jam sehari"
"yg penting bukan masa tp kita ni"

kdg2 aku takut..
aku banyak jumpa orang...
aku banyak mendengar...
aku banyak memerhati...
aku banyak melihat...
aku banyak berjalan...
aku banyak bersembang...
tapi apepun aku x dapat...

5 respon baek punya:

Dzulhakim Baharom said...

minggu yang memenatkan

aku kena berstamina tinggi

huh huh

muszt said...

betul tu hakim...

jgn minum ais..

minum halia suam chaiyo hari2..

hehehehe...

Anonymous said...

btul ke xdpt pape?
kdg2 bnda tu dtg tnpa kita sedari..

muszt said...

anonymous,
maknanya aku xamik pape manfaat dari apa2 yg aku wat...
maknanya rugi jer la slama ni..
so skadar nk mengingatkan diri yang lemah ni...

sHaRk jer.... said...

huhuhuhu...btolnye....
muhasabah diri jgak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...