Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Thursday, October 9, 2008

menjadi semakin malas

hangat hangat tahi ayam je la...stat smlm dah mcm malas nak posting...mcm distraction...smlm spetang si office..byr duit insurans...then jumpa bos n sembang2...psl insurans ni ahad ni aku kena pegi seremban ada course kat hotel mana ntah..suma abg pyan dah uruskan tp mcm berat je la...segan r sbb production sket sgt...nak banding dgn senior yg gile2 punye production...ape la aku ni..mcm tensen gak..bila la nak stat balik ni...target jauh lagi ni...

then aku duk melayan novel ayat-ayat cinta...tp skrg dalam part yg x meransang la...jd payah plak nak teruskan membaca...nway cite mmg best...pape pun aku berjaya jugak siapkan 2 asmgt..lagi 2 n aku nak wat tesis plak...sket je lagi ni...sket jer...

0 respon baek punya:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...