Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Sunday, October 5, 2008

akhirnya....

akhirnya slps beberapa ketika aku tak wat pape kat blog aku akhirnya aku post juga psl hari raya yg br lepas ni..nway aku pun tak tau la nape bulan posa lps aku berada dalam tahap gaban punya malas..sampai ape pun aku tak wat..maybe kepenatan dan kelesuan wat praktikum..mmg praktikum kali ni penat sket la...aku pun blur nape rasa penat sgt kali ni..maybe sbb hari2 kena ngajar kot...tp ntah la..sampai insurans aku pun xjln..smpi suma senior2 aku msg tanya aku ke mana..ingat dah ilang di telan zaman..well aku ada jer..ada 2 3 kali brusaha mencari klien tp tak bersungguh la sbb malas nak bergerak sket bulan posa ni...then aku hampir menyambar 125z di bulan posa ni tp tangguh dulu la..banyak benda yg tak setel lagi ni..so sabar je la...so maybe lps ni aku akan merajinkan diri aku utk post byk2 kat blog aku insyaAllah...

0 respon baek punya:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...