Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Thursday, January 21, 2010

me @ SK Masaum

assalamualaikum dan salam sejahtera..

Ni dia si Cila.. nakal betul bdak ni.. mmg kasi havoc sama klas aku.. tp kalo kena gaya rajin plak menulis..

tapi dah 3 hari dia xdtg skolah.. demam rasanya.. sbb mse senin hari tu abes muka dia merah2 kena gigit nyamuk.. kesian gak kat dia..



sedang menulis pattern utk membentuk tulisan.. sedang mencuba kajian aku.. hehe.. tp masih memerlukan buku garis empat..

8 respon baek punya:

djambu puadovich said...

klo aku jadi ko, semput dah aku...nasib baik aku bukan cikgu...kah3!

cyba_qema said...

sejak bile ade buku garis 4 abg?

cyba_qema said...

sejak bile ade buku garis 4 abg?

mus@akim said...

zul.. ko kena praktis lgi stamina ko.. haha.. sabar je la..

qema.. mmg lme dah ada tp kurang lgi yg guna.. kajian abg kan psl penggunaan buku garis empat dalam membentuk tulisan..

cyba_qema said...

setahu qemaade buku tulis garis satu, dua, tiga n kotak2 je..yang budak tu guna buku garis satu..

mus@akim said...

emm.. ada la syg.. 4 garis membentuk 3 ruang.. ada la.. hehe

cyba_qema said...

yeke..tak caye gak..npe dlu mse kecik2 takde pn...

mus@akim said...

mse kcik2 dlu whiteboard pun xda syg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...