Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Monday, October 6, 2008

hari ni hari senin

heh heh..seperti di atas hari ni hari senin...bgn pagi2 mmg rasa mcm takde mood je nak g perhimpunan..tak best la jd student balik..sronok lagi jadi cikgu..bleh duk atas krusi n tgk bdak2..rasanya jd cikgu tak yah nak mendengar ucapan guru n sape2...hehehe...tp kali ni kena sabor dulu la...masuk je dwn tgk huru hara jer..ish ish...ape la bakal2 guru ni..takde attitude lansung..hehehe..mcm la aku ni baik sgt...then tetibe je cikgu md zin naik pentas...trus dia umum suruh ketua kuliah amik kehadiran..alamak kelam kabut aku coz tak bwk borang kehadiran..alih2 tgk ridhi pun tak bwk jugak..tulis je atas note book sebesar tapak tangan tu..hehehe..slumber sudah...nasib baik ckgu md zin tak amik pot..tp yg penting rabu ni ada perjumpaan dengan ketua2 kuliah..aku dgn ini mengambil kesempatan utk dtg awal kali ni ke perjumpaan ketua2 kuliah ni...hehehe...slps dah setel suma maka bermulalah hikayat baru dlm hidup aku..menyanyilah aku akan lagu2 negaraku, lagu ipis, asmaulusna setelah sekian lama aku tidak perlu untuk membuat semua itu....selepas dari itu maka mendengarlah aku akan beberapa amanat dan pesanan daripada orang2..tp yg paling pedas skali dari hj sasman..dia marah kat kpli yg kelam kabut dgn elaun lambat masuk..ape daa..sabor la...elaun nak tp kerja malas...hehehe..then marah lagi dia akan pelajar2 yg tidak hadir ke majlis khatam quran yg diadakan pada khamis sblm cuti raya lps...ish ish..aku personally terkejut jugak dgn kehadiran dak ipis ke majlis tersebut...aku yg lambat pun bleh dikira paling awal jugak la..lengang beb...mmg kalo aku la penganjur program tu...mmg berasap la....so kepada penganjur...buat la persediaan rapi sket....aku pun tau mcm tu jer...mcm nak tak nak je...setelah sejam lamanya aku berdiri maka aku pun ke kelas la...sekali lagi aku ditimpa ujian iaitu kelas aku banjir..habis karpet2, kertas2, lukisan ktorg rosak dimamah air, semut, dan sebagainya...maka dgn tenaga beberapa kerat sbb ada beberapa kerat lagi tak dtg lagi ktorg pun membersihkan lah kelas tu..mop siap 2 kali lagi...respek la kat dorg ni..paling rajin sure la penolong ketua kelas aku...hehehe...thanks ea...finally aku tak siapkan jugak asgmt BKA smlm...so hari ni kena la siapkan..kalo tak nahaslah...cukup la kot...sronok menulis kat cn..lenguh menaip je la..tp otak aku free je bila dah taip...adiosss...

0 respon baek punya:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...