Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Monday, October 6, 2008

ayat-ayat cinta

aku ada tgk movie ayat-ayat cinta..mmg menarik sgt pada aku la...citer psl kisah cinta student yg ngaji kat uni al azhar...mmg sempoi la jln citer..nanti ada masa aku bg sinopsis dia..nak wat asgmt jap..sambil tu layan dulu video klip lagu OST dia...by rossa...
video

4 respon baek punya:

student; said...

ak dah baca novel cite nih..
movie x tngok lgi..btul2 best erk?

muszt said...

really...
my friends told me the novel is more interesting than the movie...
so if you have the novel may i borrow the novel...'hehehehe...

muszt said...

thanks akem...
novel dia mmg asyik bangat..
asyik je baca ayat dia..
penuh makna..

Anonymous said...

salamun alaik

novel die mmg lagi best..kalau dah baca novel, leh bagi 10 upon 10..movie die 1 upon 10 je..hukhuk..agak kacau ckit bile org yg tak fhm jln cite sbnr dalam novel tu bt movie..trust me, u should read the novel..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...