Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Monday, September 5, 2011

Raya...

assalamualaikum dan salam sejahtera,

Tahun ni raya membawa makna yang berbeza bagi aku. Akhirnya saat yang ditunggu tiba juga. Sekian lama aku kepingin menjadi seperti saudara2ku yang telah berpasang2. Beraya bersama2 dengan isteri di sisi.

Mungkin masa menjadi semakin terhad. Namun syukur akhirnya kami berjaya menyambut kedatangan syawal secara sederhana dan insyaAllah tahun depan kami akan bersama seorang lagi ahli baru.

Masa berlalu begitu cepat. Tahun demi tahun berlalu, aku makin berganjak dari satu tahap ke satu tahap.

Alhamdulillah, hanya syukur kepadaMu yang memberikan aku kekuatan dan daya dalam menempuh hari2 dalam hidupku.

Terima kasih kepada semua yang mengenali, yang membantu membentuk diri menjadi seperti hari ini.

SELAMAT HARI RAYA, Maafkan aku atas salah silap selama berkenal dan berkawan. Aku juga maafkan salah silap semua kawan2. Semoga tarbiah ramadhan telah membentuk diri kita menjadi istiqamah dalam amalan kita.

sekian, wassalam.

0 respon baek punya:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...