Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Tuesday, August 16, 2011

Menghitung Hari

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Entri kali ini hanya berpaut kepada blog isteri. Begitu terkesan dengan entrinya kali ni.

Sila baca di sini,

DARURAT Bukan Semudah Itu..


untuk tambahan boleh juga di sini,

ZURIAT BERKAT


InsyaAllah, dengan izin Allah, kami akan berusaha untuk mendapatkan doktor perempuan muslimah. Sedang berusaha ke arah itu, memang kosnya sangat tinggi sebab hanya di hospital swasta ada kemudahan tu.

Namun terdapat kerisauan juga bila ada kawan memberi respon begini

"Mus, ko kena ingat, private ni buat bisnes. Kadang2 yang boleh lahir normal pun dorg nak buat pembedahan".

Sehingga ke saat ini, memang kami nekad untuk mendapatkan khidmat hospital swasta. InsyaAllah mudah2an.

sekian, terima kasih.


2 respon baek punya:

cyba_qema said...

mmg ramai yg berpendapat mcm tu..mgkin pemikiran mereka juga seiring begini..takpela kat krjaan pn..jimat..stakat nak lahirkan ank nak berhabis beribu sdgkn kt kerajaan tak smpi pn..lgipun kan darurat..

tpi ank tu kan rezeki n nikmat Allah..Sb tu kita kne sntse doa moga d permudahkan..moga ank yg lahir nt pnuh keberkatan ats hasil ibu bapa yg berusaha melakukan yg terbaik utk zuriat mereka..

mudah2an Allah permudahkan urusan kita nt..

Ibnu Ahmad said...

betul tu.. abg harap qema dibidankan doktor perempuan muslimah nanti.. insyaAllah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...