Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Friday, August 12, 2011

Kemaruk Blog


assalamualaikum dan salam sejahtera..

sejak dua menjak ni macam syok sendiri je dengan blog ni.. asyik duk tukar template jer.. benda free.. lagipun masih lagi tak jumpa template yang berkenan.. sebenarnya tak pandai pun nak edit2.. dulu ada master eky boleh juga tanya2 dia.. ni nak kena cari sendiri2 tu yang macam malas jer..

tapi sebenarnya kemaruk blog ni berjangkit daripada rumet aku... dia memang suka berjalan2 blog ni.. jadi untuk tak ketinggalan keretapi bila bersembang dengan dia maka aku pun ikut sekali baca la.. lagipun aku rasa blog2 ini lebih menarik dari blog politik sebab blog politik ada masa2 jer.. masa BERSIH hari tu punya la panas.. hehe.. tapi aku rasa perlu juga untuk baca supaya kita ni tak salah memilih.. eh kenapa pulak tak salah memilih? lorh bukan ke setiap dari kita akan ditanya perbuatan kita.. jadi untuk tak salah memilih kena lah banyak membaca kan..

kat sini aku nak list beberapa blog yang aku baru kenal dari rumet aku ni..




1. Blog anti MLM - baik untuk kita sebagai bekalan apabila ada orang2 MLM yang jumpa. aku berapa kali hampir terjebak untuk masuk MLM. zaman Uni dulu tapi nasib tak ke mana. masuk maktab ada juga kawan aku (punya lama tak jumpa, alih2 jumpa ajak masuk Hai-O) yang promote aku Hai-O.

2. Blog Dr Harlina - ni aku dapat dari dalam blog anti MLM di atas. tapi sebenarnya baru je aku baca satu post di situ. 10 tips untuk guru survive. terbaekkk!!!..

3. Berita Semasa - dalam ni ada banyak maklumat terkini yang mungkin ada dalam suratkhabar or mana portal. memandangkan site ni dah memilih yang terbaik dan terkini maka aku pun baca la. lagipun aku suka sebab banyak post2 dia pasal kereta yang belum lagi keluar pasaran. aku pun kagum macam mana dia boleh dapat shoot gambar kereta tersebut yang sedang di pandu uji di highway.

4. Blog AlBanjari - blog ni aku ikut sejak dari masa perak kecoh dengan rampasan kuasa oleh BN dulu. lama dah aku ikut dan pernah satu ketika blog ni kena hacked menyebabkan owner blog ni kena create plak blog baru. tapi masih lagi kekalkan Al-Banjari tu.. hehe.. blog politik ni.

hehe.. tu je la kot. sekarang aku asyik sibuk membaca jurnal-jurnal sebagai persediaan untuk sambung Master satu hari nanti. belum lagi ada perancangan tapi bersedia sajalah. lagipun tak rugi baca sebab boleh tambah ilmu kan. pasal jurnal nanti la bila2 aku rajin aku update..

sekian wassalam.






0 respon baek punya:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...