Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Thursday, April 16, 2009

sambungan..

"malaysia ni memang sbnrnya truk sket"
"nk bukak kedai ni kalo ko nak tau aku habis byk"
"suma minta duit..bomba..pejabat daerah.."
"kita dah la buang masa nk jmpa dorg"
"masuk je ofice...soklan dia...brapa yg awk bleh bg kat saya?"
"kita dgr pn jd terkedu trus"
"lps tu bila dah bg...halal ea..halal.."
"dalam hati kita halal apenya..kalo dah amik duit cmtu nk halal apenya"

aku gelak jer bila dgr abg tu ckp cmtu...klaka la jgak...

"tp kat malaysia ni polis la...rasuah gila2 punya"

mcm tu je kesimpulan dia.aku stakat ni xprnh la jmpa polis amik rasuah tp rasanya aku biasa sgt dah dgr org ckp polis mmg kaki rasuah..entah la...

siap jer abg tu pomen motor aku..aku sruh tkar mnyak hitam skali..kira2 90 aku habis cmtu jer..hahaha...duit ku memang mengalir lagi...

tu jer la kot..happy reading...

0 respon baek punya:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...