Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Sunday, April 12, 2009

keramat

salam blogging...

berundur bukan menyerah...
marah bukan x sayang..
berpisah bukan benci...
menjauh bukan busan...
diam bukan kelu...

hati ingin bicara...
laku ingin membuat...
banyak mahu dikata..
banyak mahu dikota..

aku kelu..
aku jadi keliru...
tiada kata hikmat...
tiada tingkah keramat..
kerana aku manusia biasa...
ingin menjadi luar biasa...

lalu kadang aku jauh sesat..
lalu aku pingin kembali..
mencari dasar...
mencari mutiara...
yg semakin hilang.
lantaran mata memandang langit..
dada mendongak tinggi..

moga diri akan diterima..

p/s : sekian lama x posting pape rasa mcm ralat.. ingin berkarya dgn cara mus.. x kisah la nk or xnk bce.. yg penting "INI BLOG AKU!!!"...hehehehe..

2 respon baek punya:

ainko said...

wah..sentimentalll

Mustakim Ahmad said...

heh heh heh...
senti mental ke..
mental senti ker...
metal senti ke...
senti metal..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...