Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Sunday, January 17, 2010

me @ SK Mesaum 4

assalamualaikum dan salam sejahtera..

rajin plak aku nk update blog.. nk cite satu benda la..

hari pertama aku di kelas pra.. "hari ni hari ape??"...diam je bdak2 tu.. "okey, dgr ni semua... hari ni hari khamis.. smua ikut ckgu.. HARI NI HARI KHAMIS..maka mengikut la smua bdak2 kcil itu..

hari kedua "hari ni hari ape?"..."hari khamis..." serentak dan begitu konfiden...

hari isnin berikutnya... "hari ni hari ape?"..."hari khamis!!!"... konfiden betul bdak2 ni..

hari selasa berikutnya.. hari ni hari ape?... "hari khamis!!!"...

begitulah setiap hari.. jenuh aku membetulkan... siap bercerita semalam hari ape.. esok hari ape.. n so on.. lepas tu jenuh plak mengulang2 psl hari.. hehehe

then mngkin hari pertama aku melekat begitu kuat dalam ingatan mereka.. sabar je la kan..

sekian..

2 respon baek punya:

F. Hanim M. said...

ahahaha...
sama la kita mus..
ngajar hari & abc berulang2..

nsb baik ajar psl tubuh badan diorg blh ingat sbb dh memang anggota tu ada pd bdn mereka..

sabarlah..
itu jela yg boleh jd hiburan mengusik hati kita..kan?

^_^

mus@akim said...

haha.. btul tu anem..
kdg2 rse nak tergelak pun ada..
tahan je la..

ko ajar ea psl tubuh bdn..
aku xmsuk tema pape pun lgi..
ssh sgt bg perhatian bdk2 aku ni..

next week la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...