Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Wednesday, January 27, 2010

me @ SK Masaum continue...

assalamualaikum dan salam sejahtera..

hari ni berjalan lancar.. sesi p&p agak teratur dgn ketidakhadiran Al-Dody.. memang dia agak lincah dan sukar dikawal.. tambah2 ngan Danil n Riko n Cila.. mmg skit kepala seharian.. huhu..

hari ni aku ngajar smbil tgk buku rph.. satu2 tgk smbil tgk jam utk bajet masa.. alhamdulillah.. berjalan lancar aku rasa.. tapi sewaktu aku melayan karenah Danil yang sudah tidak mahu membuat kerja...

"sungai kamu ni ada buaya ker?"
"banyak cikgu.. besar2 lagi"
"hish.. yeke.."
"betul cikgu"
"kamu pernah nampak ker buaya tu"
"pernah cikgu...."

.....baru je aku nak respon....

"di taman buaya cikgu.."
"hahaha..."

ntah la dia buat lawak ke atau mmg dia jujur je crita kat aku.. sbb muka dia xmcm nak mengenakan aku.. tp mmg aku terkena la..dah mcm excited dah aku nak dgr cite psl buaya kt Masaum..

satu lgi pada hari ni..

"semalam cikgu g memancing.. ckgu dpt ikan sungkok,, ikan mungkok.."
(tiap kali aku sebut je nama ikan tu smua tergelak..)
"eh silap.. bukan ikann sungkok tp ikan gigius..."

....trus je ttba ramai2....

SAYA SUKA GIGIUS
SAYA DAPAT GIGIUS
GIGIUS SAYA BESAR
BESAR MCM INIIII (sambil mendepangkan tangan)

pergh.. ikan mcm tu pun ada lagu utk dia.. hahaha... harmoni sungguh...

sekian sahaja..

5 respon baek punya:

F. Hanim M. said...

wahhh...menariknye mereka!!!

yg x menarik ppm ko je..

mus@akim said...

betul tu anem.. kdg2 mcm nak takeover aku plak jdi ckgu kat c2.. skali tu aku bg arahan dia plak bg arahan.. trus aku sound.. ko nak jdi ckg ker...

ainko said...

wahhh..xpyh ko susah2 nak ajar nyanyi..hehe

djambu puadovich said...

lps ni ko ajak a diorg mancing pulak...hehe

student said...

aku sedang melihat kegembiran mus.whoa!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...