Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Monday, May 25, 2009

JadualSemakinPadat

dari hari ke hari aku jadi semakin sibuk plak...dah setahun aku buat 2 kerja dalam satu masa tp cuti kali ni mmg aku blur n aku xtau la bleh buat semua benda yang aku dah plan ke x..

cuti ni 1st week je aku plan nk g umah YB....bukan yang berhormat sape2...tp member aku yg digelar Yb la..rasa nak pergi sangat..tp ni br je dpt msg dari ank buah aku dia nk kahwin 7hb..sehari selepas kenduri Yb..dari kuantan nk blik baling kedah bukan dekat beb...

then aku buat pertama kalinya dijemput utk join team CMX dalam National Paintball League..kat kuantan jugak..ni yg aku excited sgt nak pergi...mmg susah nk dpt chance cmni..untungnya aku join team yg dah ada nama dalam paintball arena ni...dorg champs beb leg yg lps...

sebelum join tournament tu aku plan nk g bangkok atas nama BBSM IPIS..skrg ni semua berjalan lancar..passport dah setel..hrp2 xda la cancellation last minit..yer la ngan H1N1 ni...sape xleh jangka beb...

sibuk kan aku time cuti nanti..ntah balik ntah idak umah aku ni...nasib baik aku dah port nk lepak kat kajang...kalo x segan n memikir banyak kali jugak nk tumpang umah abang2 aku...

TAPI sekarang masa aku tgh buat entry ni..aku kena bce modul la..esok ada 2 paper...td dah pas satu paper..ntah la ape jwpn aku...logik kot rasanya...hehe...

so mcm tu la life aku skrg ni...rileks dan cool saja...ada sape2 nk claim aku susahkan idup sape2..

0 respon baek punya:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...