Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Monday, May 11, 2009

sekian lama

assalamualaikum...

sekian lama akhirnya aku post jgak entry baru dlm blog aku ni... sori kpd diri aku krn tiada masa utk mencerna idea mncri sumthin utk entry baru..

sekian lama akhirnya aku dpt balik laptop aku...coz adik aku cuti sem..so seminggu jer la...

sekian lama akhirnya aku aktif balik dgn side business aku...alhamdulillah rezeki kurniaan Allah....berkat doa mak...

sekian lama akhirnya aku semakin sedar bahawa bumi Allah ni luas...pengalaman di MIHAS membuka mata aku betapa sempitnya pemikiran mereka yang xda kerja...

sekian lama akhirnya aku kembali....menjadi semakin asing kepada rakan sekeliling...sori...pohon maaf dan fahami situasi...

sekian lama akhirnya aku kembali yakin untuk membina satu impian yang hampir terkubur pada satu ketika...

sekian lama akhirnya aku ingin menjadi diri aku semula....melangkah tanpa menoleh...berlari tanpa henti...

2 respon baek punya:

FarhahNur said...

kenapa sekian sungguh lamanya?(apakah maksud ayat ini ekceli?)
hehe.
takpa.takpa.
at list kamu kembali.
ingatkan di pling oleh siapa hingga ilang begitu sahaja..
hehe

Mustakim Ahmad said...

mana dah lama tak la... hehehe..
aku kembali lagi..
rota kembali lagi...
tiada siapa bleh pling aku begitu saja..
hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...