Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Friday, December 11, 2009

me is updating meself

assalamualaikum dan salam sejahtera..

ada hikmahnya aku lmbt posting.. salah satunya aku berkesempatan untuk mengikuti kursus 'registered financial planner' yang wajib dihadiri oleh ejen prudential dalam masa 2 tahun.. ada 2 module semuanya dan modul kedua perlu dihadiri dalam masa 2 tahun lgi..

sepanjang 5 hari aku ikut rfp ni.. byk benda baru yang aku belajar.. pengurusan kewangan perlu kepada semua orang tak kira samada kaya atau miskin.. tp kesimpulan yang dibuat oleh mr. paramjit sebagai speaker ialah "financial planner is all about common sense"..

aku punya cita2 utk bergelar syarih RFP.. insyaAllah satu hari nanti.. jika punya masa dan kesempatan..

(nanti bila kelapangan aku akan berkongsi input2 berkenaan dengan RFP ni dengan kawan2, bukan hendak menunjuk pandai tapi mungkin sedikit sebanyak perkongsian ini dapat membantu kwn2 yg baru hendak menerima gaji agar lebih berhemah dalam berbelanja)

0 respon baek punya:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...