Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Friday, December 11, 2009

mereka begitu skeptikal

assalamualaikum dan salam sejahtera..

aku begitu skeptikal dgn pernyataan berupa nasihat or apa2 yg memberi ransangan dan dorongan.. kerana aku pnya intuisi yang mereka ini akan berkata-kata di belakang..

aku juga punya pengalaman yang tidak begitu baik.. iaitu pabila diuji benda yang sama maka aku sering tidak mampu bertindak sebaiknya..

maka aku sering berdiam saja.. tapi menjadi tidak keruan melihat mereka seperti begitu saja..

aku busan hidup begitu saja.. aku busan melihat mereka melihat aku bawah sekali.. yup.. setiap dari kita punya pendangan berbeza.. jadi aku hormat.. truskan hidup.. tapi aku sentiasa punya masa utk kamu bertanya jika mahu..

smuga maju jaya.. aku tidak akan lari..

5 respon baek punya:

F. Hanim M. said...

diam.
diam.
aku suke diam.
lantak la depa nk kata apa.

Mustakim Ahmad said...

heh heh..
ko memang sentiasa aktif yer anem..
x ingin berjalan2 ke utara ker??
lepak2 cni..

djambu puadovich said...

hormat pendapat orang. tu pun kadang2 org susah nak paham. ye x?

ainko said...

realiti memenatkan, ye yeop?!hehe

Mustakim Ahmad said...

zul, yepp..

ainko, menjejak kasihkah???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...