Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Sunday, August 16, 2009

ICR-Impian Country Resort..

salamun alaik..

smlm aku menjejak kaki ke ICR..tempat yg banyak menyimpan banyak kenangan pada aku..

4 tahun lalu aku baru tahun pertama di IPIS.. dat year for the 1st time in my life aku dilantik ke satu jwtn yg dulu hanya ada dlm mimpi aku jer.. then yg paling terkesan bila aku berjaya handle kem kepimpinan kolej kediaman kat ICR ni..

thn ni.. iaitu smlm.. aku jejak lagi kaki kat ICR.. buat night walk... lari berhalangan.. kat tempat yang sama.. mmg satu kenangan yang sgt best.. then jmpa pak wan.. sempat jgak kena lecture sket tp satu penghormatan bila dia masih ingat lagi muka aku ni.. dulu jgak dia pernah komen aku psl penampilan mcm ntah pape masa jmpa dia.. haha.. mmg la dah aku dressing mcm nak mid valley g deal psl nk wat kem kepimpinan.. mmg sgt x sesuai la.. haha..

satu kebetulan atas izin Allah S.W.T... alhamdulillah..

0 respon baek punya:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...