Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Tuesday, August 18, 2009

procrastination

assalamualaikum..

procrastinate.. aku xsure sgt bila aku mula kenal dgn perkataan ni sbb perkataan ni rasanya berada pada aras tinggi jugak... tp aku xbrapa ingat plak ape perkataan inggeris yang lebih mudah dan sinonim dengan perkataan ni.. xbrapa sure perkataan ape yang aku guna sblm aku kenal dgn perkataan procrastinate ni..

tapi amalan procrastinate sudah menjadi sebahagian dari idup aku.. sejak dari tarikh yang aku sendiri xbrapa pasti.. mungkin sudah sama usia dengan aku...procrastinate sering menjadi pilihan dalam aku melansungkan hidup...

x bagus kan.. banyak kali...contoh monolog.."nanti la aku basuh baju, rileks jap"..." nanti la aku call klien"..."esok la aku pergi"..."emmm.. banyak masa lagi ni"....

Ya Allah.. kuatkan hati hambaMu ini..

0 respon baek punya:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...