Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Saturday, August 15, 2009

bingkisan hari ni..

salamun alaik..

ni aku tgh menunggu msg mmbr nk g ICR utk camping perdana sklh aku.. hehe.. sambil2..

aku ingin membawa di sini dua situasi yang mahu dipikirkan bersama teman2 yg membaca blog aku ni..

pertama... hari ni dlm metro rasanya arsene wenger mendedahkan bahawa dia tidak mahu berpindah ke real madrid kerana dia menganggap akan mengalami krisis keyakinan kepada diri sendiri sekiranya dia berpindah ke real... mmg dia tahu ramai pemain hebat yg baru di real madrid tp ttp dgn keyakinan beliau terhadap arsenal yg di bina sejak bertahun2.. bagus kan..

kedua.. seorang guru melayu.. mengajar pra sekolah.. mengeluarkan kenyataan begini.. " ni last sy anta anak ke prasekolah.. lps ni xmau dah.. adik2 dia saya nk anta ke sekolah swasta.."..

kontra sungguh kan.. fikir2kan lah..

0 respon baek punya:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...