Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Thursday, July 15, 2010

pagi....

assalamualaikum dan salam sejahtera..

Jdi pagi ni aku bgn kol 530 n solat sbuh n xrse nk tdo dh..

Minggu ni aku keluar lgi bah.. ntah la.. lepas ja balik dari cuti bulan 6 aku minggu2 juga keluar.. ndak mau hujung minggu didalam.. mcm blur jdinya ndak tau mau buat apa.. tp kalau di luar pn ndak tau jgk tp bleh la merasa makan nsi or pape yg sedap sikit berbanding kat dalam tu mkn nasi berlaukkan sardin or makanan dlm tin tu.. heee

minggu ni aku men bola ngan geng2 cikgu entilibon.. hehe.. melepas gak gian aku bermain bola.. lama dah xmen bola aku ni.. sejak diabaikan di thn akhir di IPIS aku trus xmen.. men futsal je kdg2... tp dpt men kat cni best jgk.. tp satu team ngan ckgu2 yg juga lama xmen maka kami pancit di tengah2 game.. kalah 2-0.. hari ni ada lg 2 game.. hehe..

pertukaran khas nampaknya tidak melibatkan guru pra.. huhu.. aku betul2 berharap dapat bertukar balik ke semannjung secepat mungkin tp mungkin rezeki aku msih di sini..

0 respon baek punya:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...