Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Friday, August 13, 2010

rutin

assalamualaikum dan salam sejahtera...

sejak kebelakang ni xbrapa ada minat untuk menulis di blog ni.. ntah mcm malas jer..

sambut bulan puasa dalam hutan ni memang mencabar.. dengan hanya 5 muslim yang di sekeliling dan penuh dgn orang kristian.. betul2 rse mcm bukan di negara sendiri.. tapi alhamdulillah setakat ni rutin di bulan puasa tetap berjalan.. cuma sahur je yg asyik miss jer.. bgn kol 4 pagi betul2 mencabar.. logiknya kalau ikut masa yang btul standart la sbb subuh pn 440 kan tp maybe terbiasa ngan masa di semenanjung maka malas betul nk bangun..

alhamdulillah masih lagi x miss terawih.. walaupun hanya ber2 dgn housemate tp kami ttp smgt.. harap2 terus kekal smpi hujung ramadhan.. sekarang housemate aku keluar jadi aku je la sorg2.. tp ....( dah ilang mood!!!!)

4 respon baek punya:

cyba_qema said...

alhamdulillah..
moga tahun ni menjadi ramadhan terbaik..
barakallahu fih..

F. Hanim M. said...

sama la..
nsb baik jiran sblh (ckgu muslim lima org) tu terawih sama2, tadarus...

rase seronok sikit sambut puasa..
wlpun tgh hutan..

mus@akim said...

qema, insyaAllah.. barakallahu fih..

Hanim.. syukur.. aman n tenang rse dlm hutan

djambu puadovich said...

dugaan Tuhan nak bagi macam2 rupa. untuk membentuk diri dan jiwa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...