Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Sunday, September 6, 2009

pagi ahad yg cool

assalamualaikum n salam sejahtera...

serius ni kali ke berapa ntah aku cuba nk post entry kt blog ni... tringin sgt nk post sumthin tp blur lps 2 3 patah..last2 aku copy je artikel sape2 paste kt blog ni...(harap yang ni publish la...)

skrg dah msuk 2nd half bulan puasa...smlm aku 1st time terawih kat umah klien (abg syed)... mula2 dia ajak buka posa ngan family... then smbg2 dia ajak terawih skali.. dia imam n aku jdi bilal.. merasa gak aku thn ni melagu zikir2 antara rakaat solat sunat terawih.. sblm ni kalo balik kg aku jd bilal tp sbb kg aku dah amik imam dari pattani maka tok imam kg aku turun jd bilal.. so mana aku nk challenge tok imam aku... hehehehe...

xbyk benda yg aku buat masa 1st half bulan posa... hidup sorg2 kebanyakan masa kat umah sewa aku...rileks n cool...tp tu la terlalu rileks smpi hari x pg terawih lg banyak dr yg pg...mmg kena kuat la dduk luar...byk sgt godaan...mmg kita manusia ni memerlukan enforcement utk do sumthin kan..kalo x mmg haprak la...tp benda tak baik xyah suruh mmg laju je dia jalan...

lebey kurang 15 hari lagi bulan puasa nak abes... moh kita berdoa pada Allah yang maha kuasa..Ya Allah segala puji hanya bagiMu tuhan sekalian alam, selawat dan salam ke atas Nabi Muhammad, sahabat dan ahli keluarga baginda...Ya Allah sempena kedatangan bulan bulan ramadhan yang penuh barakah ini, ampunilah dosa-dosaku Ya Allah, dosa kedua ibu bapaku Ya Allah, dosa guru-guruku Ya Allah, dosa ahli keluarga serta saudara maraku Ya Allah, dosa sahabat2ku Ya Allah, serta seluruh muslimin dan muslimat samada yang masih hidup atau telah menemuiMu Ya ALlah... Ya Allah tunjukilah kami jalanMu Ya Allah.. tempatkan kami dikalangan orang yang Engkau redhai..Kau terimalah amalan kami Ya Allah...Ya Allah..aku insan yang hina lagi lemah..Kau terimalah aku Ya Allah..aminnn...

sekian, wassalam...

2 respon baek punya:

F. Hanim M. said...

nak raya umah ko.

hahaha

siap2kan sume nanti ye.

Mustakim Ahmad said...

dtg la hanim..
aku tunggu raya nanti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...