Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Tuesday, January 13, 2009

akhirnya

salam..finally aku berjaya juga edit template blog aku..slps beberapa bulan blog aku ni tergendala sbb aku tersilap edit template n tak dapat nak log in utk edit n post dlm blog aku...nway byk jugak features yg xda n aku rasa mcm xda mood lagi nak tambah pape dlm blog aku ni...so bior je la dulu...

actually aku baru je balik dari genting hari ni..akhirnya aku telah melanggar sumpah ikrar utk tidak ponteng kelas pada minggu kedua lagi...tp aku tak rasa ralat sangat coz aku dah tak jadi ketua kelas n minggu ni minggu mpp..so aku rasa minggu ni minggu yg bz n lecturer pun bz jugak kot..

dua hari aku duk genting mcm kejap jer...kalo aku tgk tentatif program pun takde la padat sgt..then mmg terpaksa kurangkan aktiviti sendiri coz cuaca kat atas sana mmg tak elok..aku tgk takde orang lain dah kat sana selain dari ejen prudential..so aku rasa sedikit sebanyak kami ejen je la yang memeriahkan suasana kat genting tu..

selain daripada konsert mlm ni (yg aku tak pergi sbb tak qualify) byk program berkisar psl motivation talk la..how to develop yourself, how to develop your customer n your business...aku rasa mmg banyak input yang aku dapat tapi aku rasa paling menyentuh perasaan aku ialah speaker dari indonesia la iaitu en hawari...dia antara top manager kat indon n ada lebih kurang 1500 orang ejen..mmg dasat sungguh la dia...tp dgt talk dia mmg aku rasa kagum n bangga sbb ada jugak orang islam yang telah berjaya seperti dia...

tapi paling dinanti sebenarnya bila dalam conference besar mcm ni ialah terdapat announcement baru dari CEO prudentia iaitu Mr. Bill Lisle...thn lps prudential mmg transform..byk benda baru yang dorg buat n aku rasaa aku tak tertransform sgt pun...then aim prudential to be number 1 insurer company in malaysia still not be finalized yet...tp aku rasa prudential no 1...thn ni mmg byk challenge baru yang prudential nak bg...tgk la nanti insyaAllah aku akan submit borang pakai laptop jer..xpayah nak pegi office dah..hehehehe...

aku rasa cukup la kot utk mukadimah...nway aku rasa mcm banyak benda aku nak tulis tp pelan2 la...i'm still learning..

3 respon baek punya:

Anonymous said...

dh la dump kte kat klas, berani lg suruh i baca blog yg u g genting.....dh la xde souvenier.....

dzulhakim baharom said...

biar aku teka.
anon atas ni mesti yin han kan?? kan??

Mustakim Ahmad said...

begitu tepat skali ko akem..hehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...