Subscribe:

Pages


Bacalah Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Thursday, November 18, 2010

perjalanan bermula

assalamualaikum dan salam sejahtera..

alhamdulillah sekarang aku selamat sampai ke lcct.. duk lepak kt marrybrown smbl tunggu dia ttp sbb ada pest control.. kalau x aku lepak lama lagi sbb adik aku br gerak dr kl.. tyr mtor dia pancit plak.. adoii..

balik cuti ni byk kerja menanti.. persiapan majlis kebanyakan kakakku dah uruskan tp aku kena finalize la sbb dorg pun tggu aku jgk.. tp byk bnda aku serahkan je pada dorg.. untung ada kakak2.. hehe..

then untuk mggu2 awl ni aku mungkin akan sibuk berjalan memenuh jemputan walimah kwn2.. insyaALlah aku akan cuba pergi setakat yg aku mampu..

dan yang paling penting akan bergelar suami.. berdebar2 sebenarnya.. mohon doa dari kwn2 supaya selamat semuanya.. Ya Allah.. kurniakan aku penghidupan di dunia dan akhirat yang Engkau redhai.. aminnnn...

sekian wassalam..

0 respon baek punya:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...